Klantenservice
1 Contactgegevens
1.1 Contactgegevens

Catcetera
Boterbloemhof 41
8245JC Lelystad

+31 6 43 075 475
info@catcetera.nl

2 Bestellen en bezorgen
2.1 Verzenden jullie ook onder rembours?
Wij verzenden niet onder rembours. Indien u het geld niet vooraf wilt overmaken kunt u kiezen voor afhalen van de bestelling, u kunt dan contant betalen.
2.2 Hoe maak ik een account aan?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.
2.3 Zijn alle genoemde prijzen inclusief BTW?
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 6% of 21% BTW (afhankelijk van het artikel).
3 Verzenden binnen Nederland
3.1 Verzendkosten te hoog voor wat ik bestel

Indien u iets wilt bestellen waarvan u vermoedt dat het door de brievenbus kan, dan kunt u ons hierover een mail sturen (info@catcetera.nl). Wij beoordelen of dit inderdaad het geval is en kunnen dan een aangepaste factuur voor u maken. Standaard rekenen wij €3,50 voor brievenbuspost.

3.2 Denken jullie aan het milieu?

Catcetera verstuurt de pakketten in gebruikte dozen. Wij hebben met meerdere bedrijven de afspraak om de dozen te hergebruiken. Dit scheelt kosten voor u als klant en zo dragen we op dit vlak ons steentje bij aan het hergebruiken van materialen.

3.3 Verzendkosten verschijnen niet
Vraag: Als ik een bestelling wil doen verschijnen er geen verzendkosten. Ik krijg alleen de optie 'Ophalen in...' te zien.

Antwoord: Dit probleem komt soms voor. Meestal gaat het wel goed nadat u uw browser herstart en de bestelling opnieuw doet. Indien het probleem aanhoudt, neemt u dan even contact met ons op.
4 Orders tijdens vakantie
4.1 Wat gebeurt er met mijn order als jullie op vakantie zijn?
De order blijft in ons systeem staan. Zodra wij terug zijn van vakantie maken wij uw bestelling in orde.
5 Klachten
5.1 Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft over een door Catcetera geleverd product dient u deze zo snel mogelijk en in ieder geval binnen een redelijke termijn, gedetailleerd en volledig bij Catcetera in te dienen via info@catcetera.nl. Wij bevestigen binnen twee werkdagen dat we uw klacht ontvangen hebben.

Nadat uw klacht is ingediend proberen wij binnen veertien (14) dagen te reageren. Mochten wij niet in staat zijn om binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht te reageren dan zal Catcetera een indicatie geven wanneer er wel uitvoerig op de klacht kan worden ingegaan.

Een klacht over een product kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info). De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien we er samen niet uitkomen, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

U kunt tevens uw klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geschillen

Geschillen kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door u als door ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien u uw klacht eerst binnen bekwame tijd aan ons hebt voorgelegd.

U kunt meer lezen over de geschillenregeling in artikel 15 van onze algemene voorwaarden.

Branchegarantie


De Stichting Webshop Keurmerk staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Webshop door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan. Tot maximaal een bedrag van €10.000,- per bindend advies, wordt dit bedrag door de Stichting Webshop Keurmerk aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft de Stichting Webshop Keurmerk een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.

Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij de Stichting Webshop Keurmerk en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan de Stichting Webshop Keurmerk. Indien de vordering op de ondernemer meer bedraagt dan €10.000,-, wordt de consument aangeboden zijn vordering voor zover die boven het bedrag van €10.000,- uitkomt over te dragen aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarna deze organisatie op eigen naam en kosten de betaling daarvan in rechte zal vragen ter voldoening aan de consument.

6 Retourneren
6.1 Uw product retourneren

Als u niet tevreden bent over een bij Catcetera besteld product, dan heeft u twee weken de tijd om het product terug te sturen of te ruilen. Voor ons is het belangrijk dat u in deze periode zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. U mag het product niet in gebruik nemen.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Stuur een e-mail naar info@catcetera.nl waarin u vermeldt:

- uw naam;
- het ordernummer van uw bestelling;
- welke producten u wilt retourneren;
- naar welk bankrekeningnummer wij het geld kunnen terugstorten of welk ander product u wilt ontvangen;
- we horen heel graag waarom u iets terugstuurt, op die manier krijgen we feedback en kunnen we onze productkeuzes aanpassen.

U ontvangt dan van ons een bevestiging waarna u uw retour kunt verzenden naar onderstaand adres.

U kunt vervolgens het product in originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking naar ons terugsturen.

Wij zullen na ontvangst het door u betaalde bedrag binnen een week terugstorten op uw bankrekening.

Retouradres

Catcetera
Boterbloemhof 41
8245JC Lelystad

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »