Verzenden & retourneren

Bezorgen
Wij streven ernaar om uw producten binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product zo snel mogelijk nadat uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten
Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn. Bestelt u voor 50 euro of meer dan betalen wij de verzendkosten voor u (binnen Nederland).

Binnen Nederland: 5,95 euro

Binnen Europa:

8,95 euro: Duitsland en België
19,50 euro: Frankrijk, Ver. Koninkrijk, Luxemburg, Denemarken, Oostenrijk, Italie, Zweden.
24,50 euro: Hongarije, Slovenië, Slowakije, Polen, Tsjechië, Spanje, Finland
40 euro: Letland, Litouwen, Roemenië, Bulgarije, Estland, Ierland, Portugal

Wij verzenden met PostNL.

Ophalen in Lelystad
Na het maken van een afspraak kunt u uw bestelling ook afhalen in Lelystad. Belt u voor een afspraak met 06 43 075 475.

Waar levert Catcetera?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Betaalmethode
U kunt op verschillende manieren betalen: via iDEAL, MultiSafPay (creditcard) PayPal, bankoverschrijving of achteraf via AfterPay. Klikt u hier voor meer informatie over de betaalmethoden.

Retourneren en defecten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@catcetera.nl.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met Catcetera. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website.

Ruilen
Indien u het artikel wilt ruilen, dient u het te ruilen artikel eerst terug te sturen (op eigen kosten). De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel worden doorberekend.

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw retouren dient u een kopie van de factuur mee te sturen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »